کد خبر : ۲۲۱۲۹۰ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۰۶/۲۰


سرپرست جديد اداره صنعت، معدن و تجارت دزفول منصوب شد

طی حکمی محراب عبداللهی بعنوان سرپرست جدید اداره صنعت، معدن و تجارت دزفول معرفی شد.

 سرپرست جديد اداره صنعت، معدن و تجارت دزفول منصوب شد

به گزارش خبرنگار شبکه خبری دز(دز ان ان)، فرماندار ویژه دزفول شامگاه شنبه در جلسه تودیع و معارفه رئیس سابق و سرپرست جدید اداره صنعت، معدن و تجارت دزفول  که در محل فرمانداری شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت می بایست وارد کننده صنعت های بزرگ در دزفول باشد و در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نکند.

حبیب الله آصفی با بیان اینکه براي سرمایه گذاری در دزفول کارهای بنیادی زیادی انجام شده، افزود:باید به دنبال سرمایه گذاران بخش خصوصی بود.تمام سعی و تلاش ما نیز در شهرستان  این است که موانع و مشکلات را از سر راه سرمایه گذاران داخلی و خارجی برداریم.

وی با تاکید بر اینکه برطرف کردن مشکل اشتغال در دزفول امکان پذیر است،تصریح کرد:در این شهر نعمت های عظیمی وجود دارد و بايد با تلاش و همت از تمامی این پتانسیل ها استفاده کرد.

فرماندار دزفول پرهیز از وابستگی های سیاسی را از عوامل مهم موفقیت در کار دانست و افزود:باید از این مسائل دوری کرد و فقط بر روی اهداف و چشم اندازهای مورد نظر کار کرد، چرا که بازی های سیاسی قاتل کار و موفقیت است.

به گزارش دز ان ان، در ادامه این جلسه فرماندار دزفول از زحمات رئیس سابق اداره صنعت،معدن و تجارت شهرستان دزفول قدردانی کرد و  "محراب عبداللهی" را  به عنوان سرپرست جدید این اداره معرفی کرد.

پیش از عبداللهی، نصرالله جايمنده  رياست اداره صنعت، معدن و تجارت دزفول را برعهده داشت.

گفته می شود محراب عبدالهی پیش از این در شغل معلمی  و مامور به سازمان صنعت معدن و تجارت خوزستان، مشغول به فعالیت بوده است.

برچسب ها: محراب عبداللهی اداره صنعت، معدن و تجارت دزفول